Otwórz menu główne

Zmiany

 
=== Dawniej ===
W przeszłości Agora miała też udziały m.in. w [[Radio Zet|Radiu Zet]] i polskiej części telewizji [[Canal+ (Polska)|Canal+]], ale je sprzedała oraz była właścicielem telewizji internetowej [[tuba.tv]], ale stacja została zlikwidowana<ref>{{Cytuj|autor=|tytuł=Tuba.tv|data=|opublikowany=tuba.tv|url=http://tv.tuba.pl/tubatv/0,0.html|archiwum=http://web.archive.org/web/20151217053637/http://tv.tuba.pl/tubatv/0,0.html|zarchiwizowano=2015-12-17}}</ref>. W roku 2002 czyniła starania o zakup ogólnopolskiej telewizji [[Polsat]]. 14 listopada 2005 r. wprowadziła na rynek dziennik „[[Nowy Dzień (dziennik)|Nowy Dzień]]”, ale po kilku miesiącach 23 lutego 2006 roku wydawanie pisma zakończono, z powodu zbyt małej sprzedaży<ref>{{Cytuj|tytuł='Nowy Dzień' znika z rynku|data=2006-02-21|data dostępu=2015-04-22|opublikowany=gazeta.pl|url=http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3176801.html}}</ref>. 2 stycznia 2014 r. Agora zamknęła swój portal zakupów grupowych HappyDay.pl. Od połowy 2008 roku do grudnia 2015 roku spółka była właścicielem serwisu internetowego o grach komputerowych [[polygamia.pl]], który został sprzedany 18 grudnia 2015 roku spółce Cronix (m.in. wydawcy serwisu Zagraj.pl)<ref>{{ cytuj stronę | url = http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-sprzedala-serwis-polygamia-pl-pawel-olszewski-nowym-redaktorem-naczelnym | tytuł = Agora sprzedała serwis Polygamia.pl, Paweł Olszewski nowym redaktorem naczelnym | opublikowany = wirtualnemedia.pl | data = 2015-12-18 | data dostępu = 2015-12-31 | język = pl}}</ref>. W latach 1998-2016 spółka była wydawcą bezpłatnego dziennika „[[Metrocafe.pl|Metro]]” ukazującego się w większych polskich miastach<ref>{{Cytuj |tytuł=Agora szykuje zwolnienia grupowe i zamyka dziennik „Metrocafe.pl” |czasopismo=Business Insider |data=2016-10-04 |data dostępu=2016-11-10 |url=http://businessinsider.com.pl/media/zwolnienia-w-agorze-metrocafepl-do-zamkniecia/gs5yqr5 |język=pl}}</ref>. We wrześniu 2014 roku Agora ogłosiła, że powstanie nowy kanał telewizyjny pod nazwą TV Zone. 20 października 2014 roku [[Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji]] przyznała TV Zone koncesję satelitarną<ref>{{Cytuj | url=http://satkurier.pl/news/107124/tv-zone-nowy-kanal-agory-trafi-na-satelite.html | tytuł=TV Zone - nowy kanał Agory trafi na satelitę &#124; Nowe kanały - SATKurier.pl<!-- Tytuł wygenerowany przez bota --> | opublikowany=satkurier.pl | język=pl | data dostępu=2017-11-21}}</ref>. Stacja TV Zone nie rozpoczęła nadawania<ref name=":0">{{Cytuj|autor=Łukasz Knapik|tytuł=KRRiT uchyliła Agorze koncesję kanału TV Zone {{!}} Polonica - SATKurier.pl|data=2016-12-02|data dostępu=2016-12-02|opublikowany=SATKurier.pl|url=http://satkurier.pl/news/154114/krrit-uchylila-agorze-koncesje-kanalu-tv-zone.html|język=pl}}</ref>. 4 listopada 2016 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na wniosek nadawcy uchyliła koncesję na nadawanie TV Zone<ref name=":0" />. Od 2 grudnia 2016 roku do 31 sierpnia 2017 roku spółka była właścicielem stacji telewizyjnej [[Metro (telewizja)|Metro TV]]<ref>{{Cytuj|autor=Anita Kaźmierska|tytuł=Metro już pod skrzydłami Discovery {{!}} Polonica - SATKurier.pl|data=2017-09-01|data dostępu=2017-09-05|opublikowany=SATKurier.pl|url=http://satkurier.pl/news/162387/metro-juz-pod-skrzydlami-discovery.html}}</ref>. Od 2013 roku do 2017 roku Agora była właścicielem sieci partnerskiej Epic Makers (do 2015 roku funkcjonującej jako Agora Internet Artists - AIA) współtworzącej i skupiającej kanały na serwisie [[YouTube]]<ref>{{Cytuj stronę|url=http://www.press.pl/newsy/internet/pokaz/45766,Zarobic-na-youtuberze|tytuł=Zarobić na youtuberze|autor=Maciej Kozielski|data dostępu=2015-01-30|opublikowany=press.pl}}</ref><ref>{{Cytuj stronę|url=http://www.press.pl/tresc/40102,agora-internet-artists-przeksztalca-sie-w-epic-makers--_wideo_|tytuł=Agora Internet Artists przekształca się w Epic Makers (wideo)|data dostępu=2016-08-15|opublikowany=www.press.pl|język=pl}}</ref>, jednak 1 grudnia 2017 roku spółka podjęła decyzję o jej zamknięciu<ref>{{Cytuj|autor=|tytuł=Agora zamyka Epic Makers. 'Nie realizowała wyznaczonych celów finansowych”|data=2017-12-01|data dostępu=2017-12-01|opublikowany=wirtualnemedia.pl|url=http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-zamyka-epic-makers-koniec-youtube}}</ref>. 14 czerwca 2018 roku sprzedała swoje akcje w Stopklatce spółce Kino Polska<ref>{{Cytuj |tytuł = Kino Polska TV za 32 mln zł kupuje od Agory 41 proc. akcji Stopklatki |data dostępu = 2018-09-12 |url = https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/kino-polska-tv-za-32-mln-zl-kupuje-od-agory-41-proc-akcji-stopklatki |język = pl}}</ref><ref>{{Cytuj |tytuł = Akcjonariat: akcjonariusze STOPKLATKA SA (STK) - BiznesRadar.pl |data dostępu = 2018-09-12 |opublikowany = www.biznesradar.pl |url = https://www.biznesradar.pl/akcjonariat/STOPKLATKA |język = pl}}</ref>, wycofując się z rynku telewizyjnego.
 
== Związki zawodowe ==
Anonimowy użytkownik