Agora (przedsiębiorstwo): Różnice pomiędzy wersjami

(+grafika, drobne redakcyjne)
(→‎Dawniej: int.)
 
=== Dawniej ===
W przeszłości Agora miała też udziały m.in. w [[Radio Zet|Radiu Zet]] i polskiej części telewizji [[Canal+ (Polska)|Canal+]], ale je sprzedała, oraz była właścicielem telewizji internetowej [[tuba.tv]], ale stacja została zlikwidowana<ref>{{Cytuj|autor=|tytuł=Tuba.tv|data=|opublikowany=tuba.tv|url=http://tv.tuba.pl/tubatv/0,0.html|archiwum=http://web.archive.org/web/20151217053637/http://tv.tuba.pl/tubatv/0,0.html|zarchiwizowano=2015-12-17}}</ref>. W roku 2002 czyniła starania o zakup ogólnopolskiej telewizji [[Polsat]]. 14 listopada 2005 r. wprowadziła na rynek dziennik „[[Nowy Dzień (dziennik)|Nowy Dzień]]”, ale po kilku miesiącach 23 lutego 2006 roku wydawanie pisma zakończono, z powodu zbyt małej sprzedaży<ref>{{Cytuj|tytuł='Nowy Dzień' znika z rynku|data=2006-02-21|data dostępu=2015-04-22|opublikowany=gazeta.pl|url=http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3176801.html}}</ref>.
 
2 stycznia 2014 r. Agora zamknęła swój portal zakupów grupowych HappyDay.pl. Od połowy 2008 roku do grudnia 2015 roku spółka była właścicielem serwisu internetowego o grach komputerowych [[polygamia.pl]], który został sprzedany 18 grudnia 2015 roku spółce Cronix (m.in. wydawcy serwisu Zagraj.pl)<ref>{{ cytuj stronę | url = http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-sprzedala-serwis-polygamia-pl-pawel-olszewski-nowym-redaktorem-naczelnym | tytuł = Agora sprzedała serwis Polygamia.pl, Paweł Olszewski nowym redaktorem naczelnym | opublikowany = wirtualnemedia.pl | data = 2015-12-18 | data dostępu = 2015-12-31 | język = pl}}</ref>.
Anonimowy użytkownik