Wikipedia:Zgłoś błąd w artykule: Różnice pomiędzy wersjami

m
usunięcie 7 wątków
(→‎Jerry Lee Lewis: linki zewnętrzne)
m (usunięcie 7 wątków)
{{Status zgłoszenia|nowe}}
Jakiś pajac zmienił dane w E46 silnik 330i Zgłasza: Mistrz [[Specjalna:Wkład/83.9.202.57|83.9.202.57]] ([[Dyskusja wikipedysty:83.9.202.57|dyskusja]]) 14:59, 12 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Projekt Harvardzki]] ===
 
{{Status zgłoszenia|+}}
Poprawna ortograficznie pisownia to: Projekt Harwardzki (przez w) https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Harvard-ale-harwardzki;11791.html [[Specjalna:Wkład/78.11.219.60|78.11.219.60]] ([[Dyskusja wikipedysty:78.11.219.60|dyskusja]]) 14:39, 12 lip 2019 (CEST)
: Przeniesiono pod nową nazwę. Dziękujemy za zgłoszenie. [[Wikipedysta:RoodyAlien|RoodyAlien]] ([[Dyskusja wikipedysty:RoodyAlien|dyskusja]]) 14:51, 12 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Józefów]] ===
{{Status zgłoszenia|nowe}}
"autor piosenek" - wydaje mi się, że to jest mało ścisłe wyrażenie. Według mnie nie wiadomo czy oznacza autora tekstu piosenki, czy kompozytora piosenki, czy jedno i drugie. Zgłasza: [[Wikipedysta:Autori76|Autori76]] ([[Dyskusja wikipedysty:Autori76|dyskusja]]) 22:59, 11 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Plik:100 4587.JPG]] ===
 
{{Status zgłoszenia|-}}
Na zdjęciu to nie stadion Olimpii Elbląg Zgłasza: Daniel [[Specjalna:Wkład/37.47.230.165|37.47.230.165]] ([[Dyskusja wikipedysty:37.47.230.165|dyskusja]]) 20:22, 11 lip 2019 (CEST)
:Zdjęcie jest opisane "Trybuna kryta Ośrodka treningowego Olimpii Elbląg "Skrzydlata" (22 maja 2011)". Nie ma błędu. [[Wikipedysta:Michał Sobkowski|Michał Sobkowski]] <sub>''[[Dyskusja wikipedysty:Michał Sobkowski|dyskusja]]''</sub> 08:28, 12 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:II liga polska w piłce nożnej (2019/2020)]] ===
 
{{Status zgłoszenia|+}}
Na zdjęciu to nie stadion Olimpii Elbląg Zgłasza: Daniel [[Specjalna:Wkład/37.47.230.165|37.47.230.165]] ([[Dyskusja wikipedysty:37.47.230.165|dyskusja]]) 20:19, 11 lip 2019 (CEST)
: Rzeczywiście nie. To obiekt treningowy Olimpii Elbląg przy ulicy Skrzydlatej. --[[Specjalna:Wkład/77.113.28.35|77.113.28.35]] ([[Dyskusja wikipedysty:77.113.28.35|dyskusja]]) 22:33, 11 lip 2019 (CEST)
:Usunąłem. {{Załatwione}}, [[Wikipedysta:Michał Sobkowski|Michał Sobkowski]] <sub>''[[Dyskusja wikipedysty:Michał Sobkowski|dyskusja]]''</sub> 08:33, 12 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Hendrick van Uylenburgh]] ===
 
{{Status zgłoszenia|+}}
Siostrzenicę czy bratanicę? W en: jest "first cousin". Ale jeśli jest to samo nazwisko, to sugeruje, że jednak bratanica. Zgłasza: [[Specjalna:Wkład/89.66.236.85|89.66.236.85]] ([[Dyskusja wikipedysty:89.66.236.85|dyskusja]]) 19:43, 11 lip 2019 (CEST)
:Nie wiadomo, w źródłach w językach zachodnich siostrzenicę i bratanicę określa to samo słowo; ponadto części z nich podaje, że Hendrick i Saskia byli kuzynami (ich ojcowie byli braćmi). Poprawiłem hasło. [[Wikipedysta:Michał Sobkowski|Michał Sobkowski]] <sub>''[[Dyskusja wikipedysty:Michał Sobkowski|dyskusja]]''</sub> 10:46, 12 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Krzesimir Dębski]] ===
 
{{Status zgłoszenia|+}}
W rozdziale "Pochodzenie" widnieje błąd. Poprawnie napisane zdanie powinno brzmieć : " W latach 80. i 90. ojciec Krzesimira Dębskiego prowadził prywatne śledztwo dotyczące okoliczności śmierci swoich rodziców, którego wyniki były zaskakujące." Zgłasza: Paweł [[Specjalna:Wkład/94.254.156.49|94.254.156.49]] ([[Dyskusja wikipedysty:94.254.156.49|dyskusja]]) 17:49, 11 lip 2019 (CEST)
:Poprawiłem. Zachęcam do samodzielnych edycji, w tak prostych sytuacjach to dużo szybsze niż zgłaszanie błędu. Wikipedię może edytować każdy! :-) [[Wikipedysta:Michał Sobkowski|Michał Sobkowski]] <sub>''[[Dyskusja wikipedysty:Michał Sobkowski|dyskusja]]''</sub> 08:35, 12 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Muszkatołowiec korzenny]] ===
 
Przeniosłem zgłoszenie do [[Dyskusja:Do widzenia, do jutra]]. Za dwa dni usunę je z tej strony. [[Wikipedysta:MalarzBOT|MalarzBOT]] ([[Dyskusja wikipedysty:MalarzBOT|dyskusja]]) 06:20, 14 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Top One]] ===
 
{{Status zgłoszenia|do dyskusji}}
''Top One – polski zespół muzyczny wykonujący muzykę dyskotekową''. Disco polo, a to nie to samo. Zgłasza: [[Specjalna:Wkład/164.126.245.112|164.126.245.112]] ([[Dyskusja wikipedysty:164.126.245.112|dyskusja]]) 13:15, 28 maj 2019 (CEST)
 
Przeniosłem zgłoszenie do [[Dyskusja:Top One]]. Za dwa dni usunę je z tej strony. [[Wikipedysta:MalarzBOT|MalarzBOT]] ([[Dyskusja wikipedysty:MalarzBOT|dyskusja]]) 06:20, 13 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:Pięciobój nowoczesny]] ===
 
{{Status zgłoszenia|do dyskusji}}
''zawodnicy walczą w systemie "każdy z każdym" – 75% zwycięstw czyli 25 wygranych daje 250 punktów''. Dlaczego 75% zwycięstw to 25 wygranych? Przecież liczba zawodników może być różna. Czym się tu różni "zwycięstwo" od "wygranej"? Poza tym szwankuje interpunkcja (brak przecinków). Zgłasza: [[Specjalna:Wkład/164.126.245.112|164.126.245.112]] ([[Dyskusja wikipedysty:164.126.245.112|dyskusja]]) 11:27, 28 maj 2019 (CEST)
 
Przeniosłem zgłoszenie do [[Dyskusja:Pięciobój nowoczesny]]. Za dwa dni usunę je z tej strony. [[Wikipedysta:MalarzBOT|MalarzBOT]] ([[Dyskusja wikipedysty:MalarzBOT|dyskusja]]) 06:20, 13 lip 2019 (CEST)
 
=== [[:8,8 cm KwK 43]] ===
3 103 360

edycji