Drzewo genealogiczne Cecyliuszów Metellów: Różnice pomiędzy wersjami

m
MalarzBOT: poprawki błędów z Specjalna:LintErrors/missing-end-tag
(poprawa linków)
m (MalarzBOT: poprawki błędów z Specjalna:LintErrors/missing-end-tag)
{{familytree|border=1| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1_11| | | | | | | | | |1_11 = Gajusz Cecyliusz Metellus }}
{{familytree|border=0| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |!| | | | | | | | | | }}
{{familytree|border=1| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2_11| | | | | | | | | |2_11 = [[Lucjusz Cecyliusz Metellus Denter (konsul 284 p.n.e.)|Lucjusz Cecyliusz Metellus Denter]] <br /><small>konsul 284 p.n.e. </small>}}
{{familytree|border=0| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |!| | | | | | | | | | }}
{{familytree|border=1| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3_11| | | | | | | | | |3_11 = [[Lucjusz Cecyliusz Metellus Denter ]]<br /><small>konsul 251, 247; pontifex maximus 243-221 p.n.e. </small>}}
{{familytree|border=1| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |4_9| | | | | | | | | | | | | |4_13| |4_9 = [[Kwintus Cecyliusz Metellus ]]<br /><small>konsul 206, dyktator 205 p.n.e. </small>|4_13 = [[Marek Cecyliusz Metellus ]]<br /><small>pretor 206 p.n.e. </small>}}
{{familytree|border=0| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |,|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|^|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|.| | | |!| | }}
{{familytree|border=1| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5_6| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5_12| |5_13| |5_6 = [[Kwintus Cecyliusz Metellus Macedoński ]]<br /><small>konsul 143 p.n.e.; cenzor 131 p.n.e. </small>|5_12 = [[Lucjusz Cecyliusz Metellus Kalwus ]]<br /><small>konsul 142 p.n.e. </small>|5_13 = Marek Cecyliusz Metellus <br /><small>legat 173-172 p.n.e. </small>}}
{{familytree|border=0| | | | | |,|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|v|-|-|-|+|-|-|-|-|-|-|-|v|-|-|-|v|-|-|-|.| | | |,|-|-|-|+|-|-|-|.| | }}
{{familytree|border=1| | | | |6_2| | | | | | | | | |6_5| |6_6| | | | | |6_8| |6_9| |6_10| |6_11| |6_12| |6_13| |6_2 = [[Kwintus Cecyliusz Metellus Balearyjski ]]<br /><small>konsul 123 p.n.e.; cenzor 120 p.n.e. </small>|6_5 = [[Lucjusz Cecyliusz Metellus Diadematus ]]<br /><small>konsul 117 p.n.e.; cenzor 115 p.n.e. </small>|6_6 = Marek Cecyliusz Metellus <br /><small>konsul 115 p.n.e. </small>|6_8 = [[Gajusz Cecyliusz Metellus Kaprariusz ]]<br /><small>konsul 113 p.n.e; cenzor 102 p.n.e. </small>|6_9 = Cecylia Metella <span style="text-align:left;"><i><small>
*Gajusz Serwiliusz Watia
</span></i></small>|6_10 = Cecylia Metella <span style="text-align:left;"><i><small>
</span></i></small>}}
{{familytree|border=0| |,|-|-|-|+|-|-|-|.| | | |,|-|-|-|^|-|-|-|.| | | |,|-|-|-|^|-|-|-|v|-|-|-|.| | | |!| | | |!| | | | | | }}
{{familytree|border=1|7_1| |7_2| |7_3| |7_4| | | | | |7_6| |7_7| | | | | |7_9| |7_10| |7_11| |7_12| | | | | |7_1 = Cecylia Metella <br /><small>westalka </small>|7_2 = [[Cecylia Metella |Cecylia Metela Balearyka ]]|7_3 = [[Kwintus Cecyliusz Metellus Nepos Starszy |Kwintus Cecyliusz Metellus Nepos ]]<br /><small>konsul 98 p.n.e. </small><span style="text-align:left;"><i><small>
*Serwilia
</span></i></small>|7_4 = Kwintus Cecyliusz Metellus Celer <br /><small> </small>|7_6 = [[Cecylia Metella ]]<span style="text-align:left;"><i><small>
*[[Appiusz Klaudiusz Pulcher (konsul 79 p.n.e.) |Appiusz Klaudiusz Pulcher ]]
</span></i></small>|7_7 = [[Kwintus Cecyliusz Metellus Kreteński ]]<br /><small>konsul 69 p.n.e. </small>|7_9 = [[Lucjusz Cecyliusz Metellus ]]<br /><small>konsul 68 p.n.e. </small>|7_10 = [[Marek Cecyliusz Metellus (pretor 69 p.n.e.) |Marek Cecyliusz Metellus ]]<br /><small>pretor 69 p.n.e. </small>|7_11 = [[Cecylia Metella Dalmatyka ]]<span style="text-align:left;"><i><small>
4 038 954

edycje