Tomasz Kammel: Różnice pomiędzy wersjami

Dodane 58 bajtów ,  10 miesięcy temu
Tomasz Kammel
m (+)
(Tomasz Kammel)
Znaczniki: VisualEditor Z internetu mobilnego Z wersji mobilnej
Będąc studentem, prowadził audycje radiowe w [[Muzyczne Radio|Muzycznym Radiu FM]]<ref name="a1"/>. Następnie przeprowadził się do [[Warszawa|Warszawy]], gdzie pracował w [[Radio Wawa|Radiu Wawa]]<ref name="a1"/>.
[[Plik:Tomasz Kammel.jpg|thumb|Tomasz Kammel, 2007]]
W 1997 rozpoczął pracę w [[Telewizja Polska|Telewizji Polskiej]]. Przygotowywał i współprowadził z [[Karolina Korwin Piotrowska|Karoliną Korwin Piotrowską]] magazyn filmowy ''Filmidło''<ref name="a1"/>. Później był gospodarzem wielu programów rozrywkowych stacji: ''[[Randka w ciemno (program telewizyjny)|Randka w ciemno]]''<ref name="a1"/> (1998–2005), ''[[Wariograf|Wykrywacz kłamstw]]''<ref name="a1"/>, ''[[Miasto marzeń]]''<ref name="a1"/> (2005), ''[[Show Express]]'', ''[[Sekrety rodzinne (program telewizyjny)|Sekrety rodzinne]] (2006–2007)'', a także prowadził poranny program ''[[Kawa czy herbata?]]'' (1997–2007) i serwis informacyjny ''[[Teleexpress]]'' (2004–2005)<ref name="tk1"/>. Między 1997 a 2007 był prezenterem studia oprawy TVP1. Razem z [[Piotr Kraśko|Piotrem Kraśką]] przygotowywał relację z [[Rajd Dakar|Rajdu Paryż-Dakar]] w 2002<ref name="a1"/>. Był konferansjerem podczas licznych festiwali w Polsce, takich jak m.in. [[Festiwal Jedynki]], [[Sopot Festival]] i [[Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu]]. Wspólnie z [[Natasza Urbańska|Nataszą Urbańską]] prowadził ''Rewię Sylwestrową'' 2005/2006. 1 sierpnia 2007 prowadził koncert ''Nadzieja to my'' organizowany przez TVP1 w [[Częstochowa|Częstochowie]].
 
14 września 2007 TVP poinformowała o rozwiązaniu umowy z prezenterem. Kilka miesięcy później powrócił do pracy w stacji i prowadził programy telewizyjne [[TVP2]]: ''[[Pytanie na śniadanie]]'' (2008–2009), ''[[Dzieciaki górą!]]'' (2008–2009), a także cykl koncertów ''[[Hity Na Czasie|Hity Na Czasie 2008]]'' oraz [[Sopot Hit Festiwal 2008]]. 8 maja 2009 TVP ponownie rozwiązała z nim umowę. Zatrudnił się wówczas w telewizji [[Polsat]], dla której współprowadził program ''[[Stand up. Zabij mnie śmiechem]]'' (2010).
Anonimowy użytkownik